Kommentarer!


Julia (.....................) om Hej och välkommen till min shop!:
Hej Elin... Gud vad kul att du har startat en shop.., jag skulle vilja beställa en liten mariosvamp i sernitlera!! <3 vi hördes! Ps. Du bestämmer priset;)

31 December, 13:54
Svar: Hej Julia :D Ja det skulle jag kunna göra ;) Men vilka färger vill du ha ?? Du kan kommentera detta inlägg eller skicka ett mail! :) Ha det så bra så länge :)



PS: Fick en kommentar av en anonym person som undrade när jag skulle börja blogga igen ! Eftersom det har varigt nyår så har jag inte kunnat blogga ! Men kommer kanske upp någon sak till veckan ! Men jag har ganska mycket att göra just nu för jag har fått mycket beställningar sen ska jag lägga leran i ugen och köpa halsband och sånna saker så senast kommer jag att uppdatera den 11 januari :) Men håll ögonen fortfarande öppna för det kan dyka upp inlägg lite då och då :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0