svar:

Lina (...............................) om Kommer att börja ....:
Hej! älskar redan din shop!
jag skulle vilja beställa ett par örhängen som är gjord av en pärlplatta som helst ska ha färgerna svart, vit & rosa i vilken nyans som helst.
slkulle kunna betala 11:- för att du lägger ner så mkt tid på allt detta.
Men jag har 1 fråga...
hur får jag grejorna och hur betalar jag dej?
de skulle vara underbart om du gjorde detta.
Puss och kram
Svar: Hej ja du kan maila mig en bild så ska jag fixa det!, Jo du undrar hur du kommer få grejerna och hur du kommer betala ! Om du mailar din adress till mig så skickar jag dom genom posten! Samma gäller för dig, du får min mail och skickar pengarna genom  posten!
(Jag kommer inte kunna göra jättemånga för jag har lite och göra jus nu ! Men det här är min sista beställning före den 10 januari! Men jag kommer såklart göra i cernit lera som ni får köpa!)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0